Pages

Saturday, June 26, 2010

KeNaNgan TeRIndaH

Indahnyer kenangan itu...
Hari ni pertama kali aku belajar buat blog...erm...rupa-rupanya...xder ler susah sgt...sedang2 jer...mlm ni sambil aku mengedit laman blog ni...aku teringatkan teman-temanku...erm..apa yang diorg wat skang ek...dan tiba-tiba lak...aku teringat kn 'teman' ku yg sorang ni...sihat ker dia skang...dh lama aku xnmpk dia,contact pn dh xder...dia ok ker...agak2 sakit yg dialaminyer akan sembuh tak...aku sentiasa berdoa kepada Tuhan 1 hari nanti dia akan sembuh seperti sediakala...bnyk kenangan aku dengan dia...kdg2 kenangan 2 wat aku tersenyum...tp kenangan tetap menjadi kenangan...biarkan ia berlalu...aku hanya mampu berdoa agak dia cepat sembuh...

2 comments:

sktanjungbelanja said...

oo.. teringat kat die yer..

naza said...

ala...bkn slalu ari 2 jer...sian ler...dia tgh sakit 2...kiter kena siankn org yg sakit...

Post a Comment