Pages

Sunday, July 18, 2010






AIr TeRJuN..

Salam semua...

Erm..dh lama aku xedit blog aku...rindu gak aku dgn blog ni...ari ni terbuka ati lak nk cite pasal aku p air terjun ari 2....

Aku sebenarnya dh lama xp mandi air terjun ni...bkn per...sejuk giler...xkuasa aku... ari 2 aku p ngan adik aku aswad...

kitorg bkn mandi sgt pn...melaram jer lebih...asyik nk menangkap gambar jer...best gak klu kita jarang p...mmg sejuk bangat...

Klu dlu slalunyer kitorg p kt air terjun ulu kenas...tp kitorg nk tkr selera p air terjun chepor...best giler...

Lepas mandi tkr baju ader ler nmpk pakcik aiskrim 2...prut dh le lapar..biasa ler br lepas berendam...p bli roti aiskrim...ermm...sdpnyer...dh lama xmkn roti aiskrim ni...

oo yer..klu kwn2..nk p mandi air terjun p ler kt air terjun chepor 2...mmg best giler...klu nk masuk ke tmpt 2 ari sab2 n ahad kena RM2...k utk kali ni...nanti aku cite lain...chau lu...


0 comments:

Post a Comment