Pages

Friday, July 23, 2010

KeyaKinAn

melibatkn ati skit...sory semua...

erm...bg aku payah nk tafsir benda mcm ni....tp ntah ler...mgkn ia dtg dgn sendiri....

keyakinan terhadap org lain....salah satu jenis2 keyakinan utama yg perlu ader selain drp keyakinan diri terhadap Tuhan dan KeEsaanNya, keyakinan terhadap diri sendiri, keyakinan org lain terhadap diri sendiri.

aku bkn xyakin kt dia...aku tau aku yakin pada kasih syg dia tp sebenarnya aku cuma kena sentiasa berhati2 di dalam perhubungan ni...aku harap apa yg di ckpkn betul...klu leh aku nk tau lebih lg mengenali isi hati dia....

2,3 bln...bkn maksud aku utk menjarakkan hub ni...bkn kerana atas tajuk keyakinan aku perlu menjarakkan hub ni...tp sebenarnya aku nk dekatkn diri aku pd dia...

aku takut klu 1 ari nanti dia akan berubah hati...harap dia akan setia menyayangi aku sampai bla2...

apa pn aku sentiasa sygkn dia...

0 comments:

Post a Comment