Pages

Friday, July 23, 2010

SaKit...

Siannya....

dia sakit...katanya...ari ni kepala dia sakit sgt....sblm ni ader gak dia ckp slalu pening kepala...tp xdr la sampai mlm td...mgkn sakit sgt kot...aku rasa mcm nk pegi tgk dia....erm...ari 2 ader check tekanan darahnya...tinggi gak...

dia seorg yg susah sgt nk p klinik...mmg payah...takut kot...ntah ler...cuma td aku berkecik ati sbb dia xckp pn dia sakit....aku col br aku tau yg dia sakit....erm...sampai ati xckp...

skang dia dh tido...xper ler...rehat la sekurang nya...bla dia bgn...sakit dia akan hilang...knp ek...aku slalu igt kn dia,mgkn aku risau kt dia kot....

awak....awak kena jaga diri awak...walaupn awak bnyk kejer...sekurangnya...kesihatan awak kena jaga...i2 ler ayat yg slalu aku katakn kt dia...hek3...

awak tidur ler,awk rehat ....sy doakn moga sakit awk sembuh...

Selamat Malam - Faizal Tahir
Biarkan berlalu
Semua kepedihanmu
Lelapkan matamu
Biarkan mimpi membawamu
Ke mana kau mahu
Selamat malam
Tidurlah sayangku
Siang kan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu

Biarkan berlabuh tirai kisah semalam
Yang indah itu ada padamu
Dengan setiap impian dan harapan
Selamat malam
Tidurlah sayangku
Siangkan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu

Kan ku menjadi arjuna dalam mimpi-mimpimu
Kan ku panah tepat ke jiwamu atas nama cintaku
Pari-pari ku utus bawa kau ke sini lagi
Terhapus semua air mata dengan senyuman

Selamat malam sayang
Selamat malam kasih
Selamat malam sayang
Woooo...

Selamat malam sayang
Selamat malam kasih
Selamat malam sayang
Woooo...
Tidurlah sayangku
Siangkan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu

Selamat malam
Tidurlah sayangku

0 comments:

Post a Comment