Pages

Monday, July 19, 2010

MiMPi...

kul 2.30a.m....

tetiba jer...aku mimpi seolah2 benda ni berlaku betul...bla aku jaga jer...nafas aku turn naik n jantung aku rasa mcm jd kecik jer....eeeeee takut giler....

aku rasa mcm xnk tido jer ni...aku takut akan dpt mimpi mcm td...aku xpnh mimpi mcm ni ler....mgkn aku terlampau pikir sgt kot...dasat tul ler mimpinyer...ntah ler...bg aku ler mimpi 2 mmg dasat....

tp klu aku citer pn takut korang ketawa sbb mesti korang kata mimpi ni benda yg remeh...erm..aku trus col my love...dia kata aku mimpi sbb aku xbasuh kaki n xbc doa tido...dia kata jgn pikir sgt mimpi 2...

tp mmg tul pn...td aku pose...kira ari ni aku letih sgt...lepas semayang isyak...igt nk baring jer...xsangka lak trus tertido...1, 2, 3 zzzzzzz...erm...i2 aku...

tp td mmg tul ler...rasa mcm nk nangis pn der...mintak2 ler 2 semua mainan tido...jgn ler berlaku pa2 antara aku dan dia....amin...

k ler...sok aku nk pose lg...skang pn dh kul 3.30 am...eee takutnyer nk tido...nk mkn skit...n aku cuba tido klu mau....aku xnk mimpi mcm td...

kali ni sblm tido aku nk bc doa panjang2 sbb xnk mintak dpt mimpi mcm g2...tp sebenonyer xdinafikan ....aku terlampau pikirkn benda 2...so mgkn terbwk2 dlm mimpi....

pa pn...aku cuba nk tido...sok nk sklh...slap hb aku tido kt sana lak....k chauuu....eeee takutnyer...

0 comments:

Post a Comment