Pages

Sunday, July 18, 2010

PeNgaKap..




kitorg tgh wat gadget sebelum hari perkhemahan...



Hasil tangan yg kitorg wat...dapt no.2...


mlm persembahan...bdk udh ngantuk giler...sbb mlm seblm 2 diorg xtido...


ni ler anak murid sktb yng menghadiri ujian lencana keris emas 2...tahniah!!


abis sudah....

3 hari 2 mlm bdk sklh aku p perkhemahan pengakap kt kem kota layang-layang kiri diorg amik ujian lencana keris emas.....aku pn xbrapa paham sgt pasai pengakap ni...diorg suh p b'tugas aku ikut jer....sy yg menurut perintah ler katakan....

cuaca lak skang ni asyik mendung jer....cikgu2 lain punyer ler semangat seminggu sebelum 2 diorg dh mula cr tapak khemah n wat gadget....aku tlg skit2 jer...aku mana nk reti ikat2 benda2 ni semua.

Ujan jgn nk ckp ler...bla ptg jer ujan...erm...abis bdk2 n cikgu2 basah skali...org kuat dlm perkhemahan ni cikgu firdaus...tiap kali perkhemahan pengakap dia ler orgnyer yg wat semua benda...bagus ler cikgu ni....baik n rajin giler....k tak ckp mcm gini....

tp tima kasih gak dgn cikgu2 yg lain bg kerjasama ader yg tlg masak...ader yg wat gadget...erm...mmg best ler...masa ni ler cikgu2 n anak murid berkumpul dgn lebih dkt lg...

tp letih gak...masa ari last 2...aku jd tkg ikat buluh ler...bg aku perempuan mmg rasa mcm truk jer keje 2....yg lain tgk jer...ntah hape2...minta maaf semua sbb ngata jap...mmg xlarat...nmpk mcm senang...tp fuhhhh b'peluh gak ler....bnyk 2 buluh ygb kena ikat....aku bkn per...xkn nk biar cikgu firdaus wat sorang2...dia lg ler...semua benda kena wat...sian dia...kita kena tlg menolong di antara satu dgn yg lain...br ler semangat nk wat keje 2 ader....

nasib baik ler setel jer ikat n angkat buluh n bdk2 pn blik ujan pn turun...mmg lebat giler....tp xper...pa pn...kiter kena wat keje dgn ikhlaskn....

tima kasih cikgu2 n murid2 sekalian sbb kasi kerjasama ...k chauu dlu...

0 comments:

Post a Comment