Pages

Saturday, July 3, 2010

HaRi YaNg MeNduNg...

Hi...

ari ni dr pg td sampai ler skang cuaca mendung jer...erm...skang ni aku tgh lepak kt umh adik aku... melayan telatah anak sedare...ish2 nakalnyer....

cuaca mendung xsemestinya segala atvt yg diranc xd buat...erm...ptg nanti makcik2 senamrobik 2 ajak aku p main bowling....nk x nk...aku kena bwk diorg gak...

ooo luper aku nk bgtau...aku dh lama masuk kelab senamrobik ni...sajer...bosan dok umh...utk isi masa lapang jer ni...



Ini ler geng2 makcik senamrobik setiap ptg dr kul 6 hingga ler kul 7...he3...

Igt lepas ni aku nk p gym lak...dr kul 5.00pm - 6.00pm then aku nk p senamrobik lak dr kul 6.00pm - 7.00pm...k tak...hu3...diorg kata aku dh ler kurus...nanti kurus lg lak...tp apa2 pn aku buat semua ni utk c.hat kn bdn aku..kuar kn peluh...

Erm..aku br jer kenal bro ni kt mukabuku...ari 2 dia der ajak aku p cycling kt kaw Suak Padi...erm.. xslap aku Suak Padi 2 kaw org asli...tp xper...kdg2 aku suka sukan xtream ni...sajer... dia kata tgh nk kumpul org buat group p sewang ....hu3...tp mas nyer aku mana der beskal...nk pinjam kt saper ek...nk bli rasa xb'baloi...tp pa pn.. aku dh kasi nama kt dia...he3...

K ler...melodi aku dh tgk...skang aku nk siap2 p main bowling lak...

0 comments:

Post a Comment